2013. szeptember 24., kedd

3. rész

  Már visszaakartam menni, hogy ne lásson meg, de az értelmes húgom intett, így kénytelen voltam odamenni.
  - Szia - köszönt Zayn, egy kisebb mosollyal az arcán.
  - Hello. - mondtam kifejezéstelen arccal. - Cia, be kéne pakolni. - mondtam mielőtt még behívná. De nem. Mintha meg sem hallotta volna amit mondtam.
  - Zayn nem akarsz bejönni? - kérdezte csábító mosollyal. Tudja mivel lehet felhúzni nálam a vizet.
  - Rendben. - MI??? ilyenkor azt kéne mondania, hogy bocs most nem, dolgom van. Ehelyett mit mond? Rendben, és magától (!!!) kinyitja a kaput.
  - Még egy kicsit vizesek vagyunk, szóval gyorsan átöltözünk...ha nem zavar. - mondta némi gúnnyal Acacia a hangjában.
  - Nyugodtan. - kacsintott Zaym, mire felnevetett. Mi folyik itt?
  Kérdőn néztem a húgomra, aki csak megragadta a karom, és felhúzott az emeletre. Beléptünk az egyik szobába, ahol olyan 'mondjad már mert különben véged' nézéssel néztem rá.
  -  Naaaaa szóóóóóóvaaaal kééééééépzeeeeeeld eeeeeel - kezdte nyálasan, de elhallgattattam.
  - Rendesen! - szóltam rá mogorván.
  - Jóó persze, persze... Szóval ugye te is észrevetted már, milyen eldugott környék ez? - kezdte mire bólintottam - És mivel ez London legeldugottabb helye... - Ó ne! Nem, nem, ez a mi helyünk! Nem akarok a sztárocskák szomszédságában lakni!
  - Ugye nem? - kérdeztem félve.
  - DE! Itt laknak ők is, csak picit beljebb. Ugye milyen jó? Azt mondta, ma menjünk át hozzájuk. Egyébként meg csak azért hívtam be, hogy felidegesítselek. Már szerintem el is ment.
  - Acaica Clark! Miért kellett ezt?
  - Hogy visszakapjad a régi szerelmed?
  - De én már elfelejtettem! Ericcel járok.
  - Jártál. Jártál. - mondta és elment. Fejcsóválva fejeztem ki nemtetszésemet, aztán megfordultam, mert arra sem volt időm, hogy körülnézzek a szobában. Halvány pink, fehérrel keverve. Már a szinről eszembe jutott, hogy ez nem lehet az én szobám, de mikor megláttam egy képet Zac Efronról, már biztos voltam benne. Így hát kimentem a szobából, és örömmel tapasztaltam, hogy Cia is ugyanígy tesz.
  - Ez a te szobád. - mondtuk egyszerre, és felnevettünk.
  Besétáltam a szobámba, és nem akartam elhinni mit látok. Sötét lila, fehér, gyönyörű tárgyak. Beugrottam volna az ágyamba, csak vizesen nem lett volna a legjobb ötlet...Gyorsan lementem a bőröndömhöz, és felcipeltem. Gyorsan előhalásztam egy ruhát, és bementem a saját (!) fürdőmbe, és lezuhanyoztam, mert már valószínű, megfáztam. Ez van. Mosolyogva álltam be a meleg víz alá. Jó volt végre ellazulni, úgy, hogy tudod, mindenki békén hagy. 10 percig folyattam magamra a vizet, aztán kiszálltam a kabinból. Megtörölköztem, és a vizes hajam, hagytam hogy úgy ahogy van a vállamra omoljon. Lementem a nappaliba, körülnézni. Találtam egy nagy tv-ét, ami előtt egy szép nagy fekete kanapé állt. Egész szoba fekete fehér, mégpedig stílusosan berendezve. Átmentem a konyhába élelem után kutatva. Sok mindent nem, de találtam egy zacskó chipset. A Megmentőm - gondoltam, és a zacskóval a kezemben, leültem a tv elé. Épp a csatornákat kapcsolgattam, mikor Cia lejött az lépcsőn, kisminkelve, kivasalt hajjal. Ó ne! Asszem, most jövök én.
  - Nem. - mondtam, és a számba öntöttem a chipset.
  - De. El fogsz jönni. - ellenült meg, és ő is szintén belemarkolt a zacskóba. - Egyébként mit nézünk? - huppant le mellém, mire felsóhajtottam. Nyert.
  - Fogalmam sincs. - feleltem, és tovább nyomogattam a kapcsolót.

  Ott álltam a tükör előtt felöltözve. Acacia begöndörítette a hajam, plusz feltett egy halvány sminket. Tetszettem magamnak, ami kivételes alkalom volt.
  - Mért kell ennyire kiöltözni?
  - Buli lesz.
  - Azt akarod mondani, hogy csak azért megyünk el, hogy több legyen a berúgott ember??
  - Nem.. Azt akarom mondani, hogy vacsira megyünk hozzájuk. Harry főzött. - áá ne. A főztjétől mindig elájultam. Az sok lenne. Nem az agyam, hanem a szám válaszolt.
  - Rendben. - Cia elismerően nézett rám, és bezárta a bejárati ajtót.
Indulhatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése